یه پماد سوختگی خوب بگینن برا بچه
اونجاش سوختهه

۱۷ پاسخ

کالاندولا

من کاناندولا میزنم راضیم

من روغن نباتی میزنم

آردن.

پماد ان ان و پماد چشم خیلی خوبه زود خوب میکنه
یاهم با روغن نباتی چربش کن

من زینک اکساید میزنم اثر میکنه

من زینک اکساید میزنم

آردن بهترینه من قبلا کالاندولا میگرفتم همش این سری پسرم بد بدجور سوخته بود ک خون میداد رفتم دکتر داروساز تو داروخانه بود خودش گفت آردن ببر گرفتم زدم با ی بار خوب شد

تصویر

من سودو کرم گرفتم واقعا عالیه

کرم سیوند

فقد الفا

اینو بگیر عالیه

تصویر

سودو کرم و پماد اِن اِن

من پناتن خریدم تعریفشو زیاد شنیدم حالا نمیدونم

فقط کالاندولا عالیه من همرو امتحان کردم این همیشه جوابه برا بچه هام

آردن

کالاندولا و سودوکرم خوبه برا سوختگی

سوال های مرتبط