۹ پاسخ

زینک اکساید فیروز

زینک اکساید فیروز من زدم خوب بود

اول کالاندولا بزن سوختگی ک خوب شد مرتب از پماد زینک اکساید استفاده کن
کرم نه ها پماد
چون اثر پماد خیلی بهتر از کرمشه

کالاندولا

سودوکرم

زینک اکساید عالیه
لایه غلیظ بزنید

من میزنم خوب میشه

کالاندولا

تتراسایکلین یا زینک اکساید کودکان

سوال های مرتبط

مامان دلانا💖 مامان دلانا💖 ۴ ماهگی