۸ پاسخ

گیم آو ترونز،دارک ،برکینگ بد

گیم آف ترونز ببین حتما ولی خیلیییی صحنه‌ای بد داره کل فیلمش صحنهس تنها ببین میبینی😂

ایرانی شکارگاه بهترین بود ب نظر من

خیلی دیدم الان هیچکدوم یادم نمیاد ولی چندتاییشومیگم‌اگه ندیدی ببین

کوچه بی نام/ابدویک‌روز/آینه بغل/متری شیش ونیم/هفتاد سی/من سالوادور نیستم/فروشنده/برادران لیلا/مهمان مامان(قدیمیه ولی باصفاست)

سریال ترکی هم بی خانمان‌ها

ایرانی قورباغه خارجی خانه کاغذی ساخت اسپانیا

سریال ملکه گدایان
دو تا فصل
فوق العاده بود

کن کره ای نگا میکنم و ترکی‌ نگا میکنم، ترکی شهر دور و هرجایی و خانواده دوسشون داشتم، کره ای هم ملکه اشک ها و وقتی زندگی بهت نارنگی میده، الیس در سرزمین مرزی ،موش، هندوانه چشمک زن دیگه یادم نمیاد

this is us
عالی بود
ایرانی هم وحشی و پوست شیر خوب بودن
بقیش ابکی بود

سوال های مرتبط