۵ پاسخ

من صدرصد میگم دختره

پسره چون پيشونيش صافه

دختره عزیزم مشخصه

تشخیصش خیلی سخته .دختر یا پسر ان شاالله سالم باشه

دختره فک کنم چون ته بدنش بین پاهاش صافه.. دکتر چی گفت؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یونا مامان یونا هفته پنجم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه خانم مامان پناه خانم روزهای ابتدایی تولد