۸ پاسخ

پياز حلقه كن بذار كف پاش ، لباساي نازك بپوشون تنش ، پاراكيد برا آلازم نمياره پايين بروفن ميدم نميدم برا سن بچت مجازه يا نه .

دسمال نم دار بزار پیشونیش و پاهاش

بچه دو ماهه چرا باید تب کنه آخه
دکتر ببر ، پسر من فقط با شیاف استامینوفن تب ش پایین میومد البته بپرس ببین واسه سنش مناسبه

پوشک و دربیار اول از همه پوشک بشدت تب میاره کشاله های رونش و دستمال مرطوب بکش

شیاف

لباس نازک بپوشه مرتب استامینوفن بده

پیاز حلقه کن بذار کف پاش جوراب نازک بپوشون

پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان لنا جونی💕💕🩷🩷 مامان لنا جونی💕💕🩷🩷 ۵ ماهگی