۶ پاسخ

خاک برسرببخشیدداداشت وبابات شماهم برای حقت شکایت کن گرفتی حقت وبده به مادرت تایه سرپناه وپول داشته باشه دستش جلوی کسی درازنباشه

داداشت تو خونه بابات زندکی می کنه؟

منم همینم

تو تنها نیستی هر کی یجوری میکشه از دست خانواده جوونیتو حیف اشتباها و مشکلات دیگران نکن

قطع رابطه کن ی مدت

چرا عزیزم چی شده مگه ؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🤍 مامان مهدیار🤍 ۳ سالگی
مامان niniii مامان niniii ۳ سالگی