میشه بخونید؟
#پوشک #شیرخشک #فرزند

تصویر
۶ پاسخ

چون آروم و مظلومی اینطوریه
تو خودت میریزی بعد سرد میشی یاد بگیر جواب بدی

نه اصلا قطع رابطه نکن. خودت اذیت میشی. محدود کن روابطت رو

اگه شما برای خودت ارزش قائل نشی بقیه هم همین کارومیکنن خانواده شوهر منم همینن مادرشوهر من دهنش چفت و بست نداره هرچی دهنش بیادمیگه قبلاخیلی حرمت نگه می‌داشتم وچیزی نمیگفتم ولی چندساله مث خودش رفتارمیکنم،دیدم نه بازهمونه ،ازفروردین پارسال که دعوامون شد به خانوادم فحش داد جوابشو دادم وقطع ارتباط چون تویه ساختمونیم فقط درحد یه سلام اونم هرچندماه یکبار پیش بیاد ببینمش ،جاریم چندباری شست گذاشتش کناربه اون چیزی نمیگه،منم کلا حذفش کردم ،اگه میبینی احترام نمی‌زارن ببوس بزار کنار تاحساب کاردستشون بیاد

منم با همه قط رابطم اصلا رفت وآمد نداریم فقط سلام احوالپرسی خشک و خالی فقط خونه مامانم رفت و آمد دارم و مادرشوهرم

نمی‌دونم مشکلتون چیه ولی منم همیشه هرکاری در توانم بود برای بقیه کردم ولی بجاش بی احترامی دیدم اوایل خیلی تحملش برام سخت بود ولی کم کم یاد گرفتم هرچیزی که میبینم یا می‌شنوم نیاز به واکنش نداره حتی گلایه هم کردم و بدتر قیافه گرفتن برام از امسال بنا رو گذاشتم به کم کردن ارتباطم روز اول عید خانواده همسرم و دیدم و دیگه به این زودی نمیرم خونشون مگه اونا بیان البته اینم بگم تا الان جز فامیلم میدونستمشون ولی از الان دیگه برام مثل یه آشنای دورن بنظرم کم کردن ارتباط بهترین راهه

من الان با همه حتی خانواده بجز یدونه خاهرمو مامان بابام با همه قط رابطم خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان niniii مامان niniii ۳ سالگی
مامان مهدیار🤍 مامان مهدیار🤍 ۳ سالگی