میشه بخونید؟ #پوشک #شیرخشک

تصویر
۹ پاسخ

معلومه که قهر باش بیشرفای کثافت آخه کسی دست رو مادرش بلند میکنه

داداش و بابات اگه تو جا بیفتن کرم بزنن هم تو نباید بری به دادشون برسی کثافتای آشغال

حقته که تا ابد بهش نگاهم نکنی

باید توف کنی تو صورت اون برادر

کلا قطع رابطه کن بل پدر و برادر بیشعورت بد اگه همسرت راضیه مامانتو بیار پیشتون نزار بره پیششون فوقش میره سرکار دیگه

حالم خیلی بد شد

خیلی بیشعوره داداشت

نگاش نمیکردن. حق نداره رو مادرش دست بلند کنه

شما باشبن چیکار میکنید

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🤍 مامان مهدیار🤍 ۳ سالگی
مامان مهدیار🤍 مامان مهدیار🤍 ۳ سالگی
مامان فرهاد مامان فرهاد ۳ سالگی