۸ پاسخ

من باشم میرم سلام میکنم و جتی دست میدم
چون تو جمع خوبیت نداره قهر بودن
بعدم اونا احترام گذاشتن دعوت کردن زشته نریم
ب خودت برش قشنگ
برو خوش بگذره

اگه شوهرت میره توام برو
هرجوری باهات رفتار کردن توام همونجوری رفتار کن
هیچوقت نزار شوهرت تنها بره مهمونی

اگه میخوایی بجزونیشون ک حتی سلام احوال پرسی نکن برو اونجا با اونایی ک خوبی روبوسی اینا بکن بعدم بشین کنارشون
ولی اگه میخوایی مردم داری کنی سلام احوال پرسی کن بعد بشین کنارشون
یه عمره عروسا کوتاه میاد تو جمع فامیلای خودشون در صورتی ک اونا باید کاری بکنن ک جلوی فامیلای خودشون باهاشون درست رفتار بشه

ما با ی جاریم قهریم با برادرشوهرم حرف میزنیم با زنش اصلا چندساله خونه ی برادرشوهرم بعد چندسال باهم دعوت شدیم من رفتم تو اونم بود مهمانم بود رفتم تو سلام کردم بهش دست دادم فقط همین اون بیشخصیت بود ک بلند نشد مارفتیم بقیه میومدن بلند میشد اما من ب شعورش ک خیلی احمقه نگاه نکردم من ب شخصیت خودم نگاه کردم دست دادم

برووووو

منم تو این شرایط بودم رفتم محل سگ ندادمشون و بااونایی ک خوب بودم گفتم و خندیدم و تموم

اگه بیش از حد مهم نبوده علت قطع رابطه تون،برو سلام علیک سرد بکن بدون احوال پرسی و چاق سلامتی،تو قیافه بمون به شوهرتم بگو که زود تر از همه پاشین برگردین،اگرم خیلی مهم بوده که بزار تنها بره و بگه مثلا ناخوش بودی نتونستی بری،که نخوای ریختشونو تحمل کنی

عزیزم برو فقط سلام و علیک کن همین و دیگه برات مهم نباشه وجودشون

سوال های مرتبط

مامان niniii مامان niniii ۳ سالگی