این خوبه؟یخچالیه؟#پوشک

تصویر
۵ پاسخ

دو سیسی باید بدی عزیرم

من همیشه ابیشو میگیرم اون بهتره آهنش 14هست ولی این 7هست

آره یخچالی

آره خوبه من که یخچال نمیزارم

بله بله

سوال های مرتبط

مامان علیرضا💙🦋 مامان علیرضا💙🦋 ۲ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان Nihan💓 مامان Nihan💓 ۱ سالگی