جان جدت نشون بده گهواره
#کودک

تصویر
۱۹ پاسخ

پسر من اولین بار هلاک شد ینی ازبس گریه کرد بالا اورد
الانم فقط یجا میره اونجام چند نفر داره و فقط ینفرو قبول داره😬 ارایشگاه فسقلی ها ۴۵۰ برا یه کله میگیره 😐

باباش یرده بودش میگفت آرایشگر گفته دیگه اینجا نیارش🥲🤣

من برای اولین بار دو شب قبل بردم خیلی گریه کرد

پسرای آرایشگر دوستاشن. خودش میره میگه کوتاه کن 🤭
من فقط باید برم گوشی چیزی نشونش بدم ک اذیتشون نکنه

من تا حالا نبردم

سپهراد اصلا گریه نمیکنه

اصلأ
اول تا آخر میشینه آروم...جیکش در نمیاد

من یه ماه پیش بردم قیامت کرد، حالا ارایشگاه کودک هم بود، فعلا نبردم اصلا از ترسم موهاشم بلند شده

اخه فک میکنن موی سرشون جزویی از بدنشونه برای همین انقد اذیت میشن برای کوتاه شدنش
نویان قبل یکسالگی خیلی خوب همکاری میکرد با اینکه بابای خودم کوتا میکرد براش
الان ب زور نگهش میداریم منم میگم اذیت نشه دیگه فقط در حد کمی مرتب شدن کوتاه میکنیم براش
ولی طبیعیه این رفتارشون

نه دیگه....چون از ۶ ماهگی میره

من خودم کوتاه میکنم وسایلشو دارم

طبیعیه
پسر منو همسرم موهاشو‌ میزنه گریه میکنه

موهاش لخته همش میریزه رو چشمش وگرنه نمیبردم گناه دارن طفلیا🥲

باباش براش کوتاه میکنه خداروشکرهمکاری میکنه

اره قیامت ب پا میکنه

آره من میبرمش آرایشگاه زنونه کمتر گریه میکنه

برادرزاده من ۷ سالش بازم گریه می کن دیگه بچه ۲ ساله که طبیعی گریه کنه

پسر منم دیروز با باباش رفت اصلاح شوهرم میگه خودشو کشت بی ک گریه کرد. گفت دیگه نمیبرمش😂😂😂

اره خیلی خیلی اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان آیلین کوچولو🤍 مامان آیلین کوچولو🤍 ۲ سالگی