خانوما سنو من خوب بوده هنوزم دکترم ندیده؟

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم nt بالاس حتما ب دکتر نشون بده زودتر

عدد ان تی بالاعه عزیزم حتما پیش پزشکت برو .

پونزده هفتته؟آخه انتی تاسیزده هفتس ک
اگه برای سیزده هفته باشه انتیت یکم زیاده
جنسیتوگفت؟

سوال های مرتبط

مامان آترینا و ادرینا مامان آترینا و ادرینا ۱ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری