ازمایش ntخوبه؟
چون سنو خوب بوده!

تصویر
۴ پاسخ

اره خوبه

عالیه

آره عزیزم خیلی خوبه ، دو قولویی؟

اول باید ازمایش خون داد
یا سونو؟!!

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها💕 مامان دوقلوها💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری