کدوم سونو گرافی برای ntخوبه دوست ندارم آقا باشه معذب میشم

۹ پاسخ

ندا هادی پور

برو ویولت ادیب خیلی خوش اخلاق و با حوصلست
منم دوقلو دارم با حوصله یکی یکی همه چیو برام توضیح داد جنسیت هم گفت

شهره روزمه

ویولت ادیب خوبه من ان تی اونجا رفتم

دکتر اسدی

اسدی ولی معطلیش خیلیییییی زیاده

دکتر اسدی ولی زود وقت بگیر تا بهت نوبت بدن

برو دکتر اسدی عالیه

......

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهلین و دلین ❤️ مامان ماهلین و دلین ❤️ هفته بیستم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته شانزدهم بارداری