سلام مامانا ۱۱هفته و دو روز برای ntخوبه؟؟؟

۸ پاسخ

من11هفته و4روز رفتم دقیق گف با جنسیت

12 هفته بری بهتره

جنسیت که زوده اون تایم خانم گلا باید صبر کرد تا انومالی

۱۲ هفته ۳روز وقتشه

۱۲ بری بهتره نی نی یکم بزرگتر میشه

بزار ۱۲ رد بشی که جنسیتش هم بگه

اگه دکترتون گفته باشه اره اگه ن ۱۲ هفته بهتره

معمولا میگن زوده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💕 مامان دوقلوها💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا روزهای ابتدایی تولد
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آترینا و ادرینا مامان آترینا و ادرینا ۱ ماهگی