دوستان آزمایش ntخوبه یان؟

تصویر
۳ پاسخ

مال منم همین مدله بالا گفته ریسک نیست
پایین نوشته به دلیل سن مال من ۱ به ۱۶۰
مال شما نوشته به دلیل بیوشیمیایی ۱ به ۳۷۶
من اینو درک نمیکنم اصلا
منم نظر پرسیدم هیچکس جوابم نداد
دکترم انلاینه که نت قطعه. اینجام دکتر زنان ندارن

خوبه منم ۲ روز پیش جواب اومد خیلی شبیه جواب ازمایشتونه

مگه به دکتر نشونش ندادی؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان ۹ ماهگی
مامان آترینا و ادرینا مامان آترینا و ادرینا ۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سورنا مامان سورنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کارن و کایان🧿 مامان کارن و کایان🧿 ۱ ماهگی
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری