۱۱هفته و پنج روز اوکیه بنظرتون برای سونو انتی؟؟

۸ پاسخ

تا 12 هفته صبر کن گلم

ترجیحا سه روز صبر کن

اره منم همینموقع رفته بودم.

عزیزم پیش کی میری برای سونو NT

من دکتر بهم گفت ۱۲ هفته و ۲ روز برو
که تایم خوبی بود

آره عزیز

۱۲ هفته بهترین تایمشه

من ۱۱هفته و ۶روز رفتم میتونی بری اوکیه

سوال های مرتبط

مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیک👶🏻🩵🍼 مامان نیک👶🏻🩵🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری