۴ پاسخ

من 12 هفته و 1 روز رفتم

من یکشنبه قرارع برم 11 هفته و 5 روز میشم طبق سونو قلب اما طبق آخرین پریود 12 هفته و 3 روز

دکتر من گفت اگه بخوام بفهمم جنسیتشون چیه ۱۲ هفته برم بهترین تایم هستش

من ۱۱ هفته رفتم و جنسیت و واسم حدس زد همونم شد

سوال های مرتبط

مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریا و تودلی مامان آریا و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد