کسی ۱۱هفته بوده جنسیت تو انتی گفته بهش؟؟؟

۶ پاسخ

بله سر بارداری های قبلیم ۱۱ هفته ۲ روز اینا بود گفتن درست هم بود

من 12هفته و دوروز بودم احتمال داد

من ۱۲هفته و ۶ روز رفتم گفت دختره

عزیزم اصلا تو ان تی جنسیت رو نپرس…همش احتمالیه ولی تو به جنسیتش دل میبندی و بعد که تو تعیین جنسیت یه چیز دیگه بهت میگن خیلی تو ذوقت میخوره

به منم گفت کوچولویه احتمالم نداد

نه ۱۱هقته اگه هم احتمال بدن اشتباست

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌ودوم بارداری