خانوما من ۱۱هفته و ۱روزم بنظرتون کی برم سونو انتی

۱۱ پاسخ

ب من ده پناه گفت ۱۲ هفته و سه روز بیا

۱۲ هفته و دو روز یا سه روز جنسیت هم احتمالی میگن

۱۲هفته و ۳ روز بروو

12 هفته و 3 روز برو

بهترین تایم ۱۲ هفته و ۳ روز ..زودتر بری ممکنه کوچولو باشه خوب دیده نشه

12 هفته و 3 روز عالیه
با دکترت مشورت کن

من با حساب سنو قلب 12 هفته و 3 روز بودم رفتم اما انتی گفت 13 هفته 1 روز هستی جنسیت رو هم گفت

۱۲هفته۳ روز بهترین موقع هست
تازه بذارید تو هفته ۱۳برید بهترم هست دیگه کامل جنسیتم مشخص میشه واضع

عزیزم دکترت باید تایین کنه

12 هفته و 2 روز بهترین زمانش هست من همین تایم رفتم

من ۱۱ هفته ۶ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملی ونی نی مامان دخملی ونی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وششم بارداری