ب من ده پناه گفت ۱۲ هفته و سه روز بیا
۱۲ هفته و دو روز یا سه روز جنسیت هم احتمالی میگن
۱۲هفته و ۳ روز بروو
12 هفته و 3 روز برو
بهترین تایم ۱۲ هفته و ۳ روز ..زودتر بری ممکنه کوچولو باشه خوب دیده نشه
12 هفته و 3 روز عالیه
با دکترت مشورت کن
من با حساب سنو قلب 12 هفته و 3 روز بودم رفتم اما انتی گفت 13 هفته 1 روز هستی جنسیت رو هم گفت
۱۲هفته۳ روز بهترین موقع هست
تازه بذارید تو هفته ۱۳برید بهترم هست دیگه کامل جنسیتم مشخص میشه واضع
عزیزم دکترت باید تایین کنه
12 هفته و 2 روز بهترین زمانش هست من همین تایم رفتم
من ۱۱ هفته ۶ روز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.