سلام من الان ۱۱هفته ام کی باید برم انتی

۷ پاسخ

۱۲ هفته
منم مثل شمام ۲ روز دیگه ۱۲ هفتمه و وقت ان تی دارم

تاریخ دقیق بارداری را از رو سونو قلب که دادی حساب کن.دکتر به من گف دوازده هفته و سه چهار روز مناسبه بری

۱۳هفته

۱۲ هفته و ۳ روز برو

گلدن تایم غربالگری اول ۱۲ هفته و ۲ روز هست و غربالگری دوم ۱۴ هفته و ۴ روز

۱۲هفته ۳روز بهترین روزشه

12هفته

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان دخملی ونی نی مامان دخملی ونی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیکان کوچولو🦔 مامان نیکان کوچولو🦔 روزهای ابتدایی تولد