۷ پاسخ

۱۲ هفته و ۳روز بهترین تایمِ

من ۱۲ هفته و ۲ روز رفتم اگه جای خوب بری جنسیت روهم بهت میگه. به من همون موقه گفت انومالی هم جنسیت همون بود

من چهارشنبه میرم ۱۲ هفته و یک روزم میشه

من ۳ شنبه میرم ک ۱۲ هفته و ۲ روزمه

من ان شاالله میخوام ۱۲ هفته و ۵ روز برم شاید جنسیتش بهتر تشخیص داده بشه ، ولی بهترین زمانش میگن ۱۲ هفته و ۳ روزه

من ۱۱ هفته و ۶ روز رفتم جنسیتش رو هم گف ۱۲ هفته بهترین زمانه زودتر برو ک آزمایش هم داره برای اون دیر نشه

۱۲ هفته و ۱ روز برو بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیکان کوچولو🦔 مامان نیکان کوچولو🦔 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری