بنظرتون جنسیت چیه؟ ۱۱هفته و ۵ روز رفتم سونو

تصویر
۶ پاسخ

شبیه به دختره عزیزم

دختر 😍

چه عکس خوشکلی گرفته ازش
من خیلی بد عکس گرفت
ماشالا بهش
عدد انتی رو گفت خوبه؟ از من ۱.۴ بود

شاید دختر

دخمل

عدد انتی چند بوو؟

سوال های مرتبط

مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق  🥰 مامان فندوق 🥰 هفته نوزدهم بارداری