۱۱هفته و پنج روز برم انتی خوبه؟؟؟زود نیس ؟

۱۲ پاسخ

من الان زنگ زدم گف 11هفته و6روز ب بعد بیا

من دکترم برام نوشته 11 هفته و چهار روز
نه زود نیست برو هرچی دکترت گفته

من یازده هفته وسه روز رفتم خوب بود

من ۱۲ هفته و ۳ بودم رفتم،ک ان تی گفت ۱۲ هفته و ۶ روزی😂

من دوازده هفته و چهار روز میرم.. چه عجله ایه... بری بگه زود اومدی... و دکتر سونو هم میکف بهترین موقعش دوازده هفته و دو سه روزه

من ۱۲و۳بود رفتم ولی تو سونو۱۱و۵روز بود

دکتر به من گف ۱۱ هفته ۶ روز بیا یعنی فردا

خانم ها جفت خلفی یعنی چی

نه من یازده پنج روز رفتم خوب بود

نه ۱۲هفته ۴روز برو

بهتره ۱۲ هفته برید ک اگه با تاریخ پریودیتون همخونی نداشت یوقت زود نرفته باشید

آره برو عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۳ ماهگی
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری