سلام برای سونو گرافی بقایا باید مثانه پر باشه ؟؟؟

۳ پاسخ

بله باید پر باشه

گلم واژینال بری بهتره
درسته ترسناک میاد واس ادم ولی منم اولین بار انجام دادم اصلا چیزی نداره.از معاینه اذیتش کمتره.
واژینال دقیق تره من تو ی هفته هم سونو رحم رفتم هم واژینال رفتم .برای بقایا واژینال دقیق تره دوباره کاری میشه برات

سونو بقایا واژینال ک مثانه باید خالی باشه

سوال های مرتبط

مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رونیا مامان رونیا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد