سلام برای سونو آنتی مثانه باید پر باشه

۱۲ پاسخ

سلام عزیزم شما کی میخایین سونو انتی رو برین؟

برا من که گفت مثانه باید پر باشه چیز شیرینم بخور

بله گلم

سلام من موقع پسرم که رفتم انتی گفت مثانه خالی باشه

نه اب خوردن داره نه راه رفتن ،یه بستنی بخور و یه ابمیوه شیرین
من دیروز ان تی دادم دوست داشتم حدس بزنه جنسیتو اما گفت خیلی کوچولوعه تکونم نخورد که ببینم

نه عزیزم قبلش به من گفت برو دستشویی ‌فقط گفت چیز شیرین بخور

ارع باید پر باشع

به من گفته بود مثانه کامل خالی باشه ا

سعي كن چيز شيرين بخوري ك حركت بچه بيشتر بشه مثل نوشابه يا بستني

نه عزیزم چیز شیرینم باید بخوری

سلام اره خيلي هم پر باشه در حدي ك دسشوييت بياد

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرتین🩵وتودلی مامان آرتین🩵وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم هفته چهاردهم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دو تا فنچ ❣️ مامان دو تا فنچ ❣️ هفته بیست‌وهفتم بارداری