۴ پاسخ

اسان‌شور بگیر خیلی راحت میشی

تور وان بگیر خیلییی راحت دمر بزارش رو تور بشورش من از ۱۰ روزگی خودم میبرمش حموم ن گریه میکنه ن چیزی بچه اولمم هستت

اول اینکه حموم گرم کن پربخار.بعداینکه میخوای دمای بدنت بادمای بدن بچه یکی باشع قبلش خودت بروحموم کن بگویکی بچه روبیاره بچه روک اوردیه پارچه بندازروپاهات بچه رودمربندازاروم اروم ازپاهاش شروع کن اب ریختن اب ک ریختی اول تنشوکامل بشور.بعدموقع سرشستنم همین دمرش ک روسرش اب بریزسری دست بکش روصورتش همون حالت دمرک هست بعدبالیف وشامپوسرشواروم بشور بعدب همون حالت ابکشی کن،همیشه موقع سرشستن بچه دستت لیف بکش سربچه حساسه...وای دوساعت تایپ کردم فک کردم نوزاده🤣بچه ۳ماه ک دیگ بزرگه ترس نداره

من تو گوشش پنبه میزارم سرشو میزارم رو پام دستمو جلو پیشانیش میگیرم با اون دستم اب میریزم از جلوی سرش به سمت پشت رو صورتش اب نمیریزم از اخر دستمو خیس میکنم صورتشو میشورم

سوال های مرتبط