میگم طبیعیه ک من تاالان یدونه nstهم ندادم!؟

۱۳ پاسخ

منم تا الان ندادم فردا هم باید برم برای زایمان

منم هفته اخر فقط یدونه ان اس تی دادم الانم شکرخدا توبغلمه

منم یه شب قبل زایمانم فقط دادم

اره من تاهفته اخراصلاnstندادم

منم ندادم

منم ندادم

منک ۳۳ هفته دادم
۳۵هفته دادم
من کلا خیلی وقته ویزیتام هفتگی
دوباره بیمارستان گرفتم

من چهل هفته بودم اولین بار دادم

آره
منم با اینکه دیابت بارداری داشتم فقط هفته آخر ان اس تی دادم

مشکل و انقباض نداشتی ک بدی منم ندادم

تو هفته ۳۵ میگیره متخصص که بری

اگر مشکلی داشته باشی میگیره خداروشکر مشکلی نداشتی حتما
من ی بار لکه بینی داشتم
ی بار حرکت نمیکرد

دکترم نگفت اصلا چیزی

سوال های مرتبط