۲ پاسخ

درد سینه ممکنه از پریودی یا تخمک گزاری باشه منم فردا دقیقا مثل شما شش روز تاخیرم موندم پس فردا بیبی بزنم

اره عزیزم بزن انشاالله که بارداری

سوال های مرتبط