۸ پاسخ

عزیزم پدی لاکت پروبیوتیکه برای اصلاح دستگاه گوارش خوبه

ارع خیلی

آره من به بچم میدم روش نوشته برای چی خوبه بیشتر برای دستشوییش خوبه

کولیک اسهال

واسه گوارشه نفخ و اینارو کمتر می‌کنه

من واسه کولیکش میدادم الان دیگه نمیدم

آره کولیک داره

من قبلا یه دوره میدادم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی