سلام روانشناسی خوندم. و استخدام رسمی آموزش و پرورشم. با آزمون قبول شدم. رشته ی مدیریت خیلی خوب نیس و روانشناسی بهتره برای استخدامی ها
بخوام راجع به رشتت بگم در کل شاید رشته خوبی نباشه
ولیییییییی فکر کنم بدرد همه ارگان ها میخوره
و اینکه برات مهم نباشه کی با چه رشته ای چیکار کرده خودت سعی کن توی رشته خودت بهترین
رشتم کارشناس پرستاری،استخدام رسمی هستم با ازمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.