۳ پاسخ

سلام فقط هفته اول بعد تعبیه دستگاه
کاندوم باشه
هر ۶ ماه ی سونو بدید یا هرسال
عفونت داشید ک ب شما دارو تجویز شده
پریودی بعد یک ماه یا ۲ مله میشید و ممکنه حجمش کم و یا زیاد بشه

منک‌ گذاشتم ماه بعدش شدم عقب میندازم ولی میشم قرصیم نداد

والا من گذاشتم هیچ دارویی نداد بعد که پریودم عقب افتاد قرص ویتاگنوس داد این ماه هم عقب افتاد یه مدل قرص دیگه داد

سوال های مرتبط