۷ پاسخ

منم یه طرف واژنم تیرمیکشه مدام هم تکرار ادرار دارم
احساس میکنم آب قطره قطره رو پام میریزه میترسم

والا منم همینجورم تا وقتی تو 4ماه رفتم دیروز دیگ زیر دلمو و پهلوهام درد گرفتن شیاف گذاشتم دراز کشیدم بهتر شد ولی اینقد مبترسم دلم گرفته میگم نکنه چیزی شده

منم واژنم یه مدت تیر میکشید بعدش باسنم تیر میکشید فک کنم عادیه

طبیعیه عزیزم نگران نشو

برای منم ۲روز اینطوری بود الانم دلدرد شده از دیشب😑

شاید بچته به سمت پایین لگد میزنه طبیعیه

نترس عزیزم طبیعه

سوال های مرتبط