از کی میشه قطره کولیک دا
چه قطره ای بیشتر جوابه؟

۹ پاسخ

کولیکید ،بایولاکت ،میلکازیم
من با این سه تا تا حدودی اروم میشد
الان دیگه دکتر گفته نه بایو ااکت بده ن میلکازیم
کولیکید قبل اینکه شدت دردش زیاد بشه میدم ورزش شکمی هم میدم طفلکی اروم‌میشه

آی کولیک گات پیدا نمیشه عالللیه

اگه میخوای بچه آروم باشه و اصلا دل‌درد نداشته باشه فقط میلکازیم بده . آب روی آتیشه

بالای یک ماه میدن بترینش اینفاکول تو سیسمونیا پیدا میشه
رو کوچولوی من کولیف جواب داد خوب ود

من کولیف میدم راضیم

پدی لاکت خوبه من از ۱۳ روزگی میدم دکترش داد
برای اسهال نفخ کولیک دل درد

باید تست کنی عزیزم ببینی کدوم بش جواب میده
پدی لاکت
کولیز
گریپ دارو

عزیزم قطره کولیکز خیلی خوبه قطره خارجی اینوفکول هم خارجیه خوبه کمی گرونه از الان هم‌میتونی بدی هر۲ تاش هم

کولیف زیر یکماه میدن

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی