۱۱ پاسخ

الهیییی
به امید خدا خیلی زودتر مرخص میشه عزیزم
بدوشین خب هرروز شیر خودتون رو بدین همونجا

با دکترش حرف بزن بمونی پیشش

چرا

من بچم آنی سی بود ۱هفته شیرم خشک شد

عزیزم مگه زود زایمان کردی ؟

شیرت بدوش با آب ولرم سینهات بشور تا شیرت خشک نشه

مگه‌خودت بیمارستان‌نمیمونی شیرش بدی؟

نه بابا تازه شیر می کنی به این زودی خشک نمیشه، من زایمان زودرس داشتم ۲۴ هفته تا یکماه شیرمو میدوشیدم می‌ریختم هنوز خشک نشده بود

بدوش

نه
شیر اهدایی میدن

گریه نداره که زودی میاد
بچه منم زیاد بیمارستان بوده
الانم بیمارستانیم 😫🤦‍♀️😂

چرا؟؟

سوال های مرتبط