طرز تهیه کباب تابه ای فوری و آبدار، جوجه کباب تابه ای با سیخ چوبی، کباب تابه ای مرغ زعفرانی

بهمن ۱۴۰۱ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
طرز تهیه کباب تابه ای فوری و آبدار

کباب ها یکی از غذا های اصیل ما ایرانی ها می باشد که شما می توانید خیلی راحت در خانه بدون نیاز به منقل و فر داخل تابه رژیمی یا معمولی تهیه کنید و یک غذای درجه یک خوشمزه و لذیذ و آبدار به همراه یک کته زعفرانی میل کنید. شما می توایند کباب ها را از شب قبل تهیه کنید و یا می توانید خیلی سریع مواد را باهم میکس کنید و یک کباب تابه یا سریع و خوشمزه آماده کنید. شما می توانید به دلخواه کباب ها را به همراه گوجه کبابی شده یا سرخ شده تهیه کنید و یا می توانید یک سس ربی با کمی رب نارنج ترکیب کنید و در کنار غذای خود سرو کنید. شما می توانید کباب ها را در کنار سالاد یا ترشی یا سبزی خوردن سرو کنید. امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از پر طرفدار ترین کباب ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از کباب تابه ای، جوجه کباب تابه ای، کباب تابه ای با مرغ همراه ما باشید.

کباب تابه ای فوری و آبدار

کباب تابه ای یکی از غذا های اصیل ایرانی می باشد که شما می توانید خیلی ساده و فوری این غذا را تهیه کنید و داخل تابه دو طرف یا ساده مواد را پهن کنید و یک غذای درجه یک خانگی آماده کنید. شما می توانید کباب تابه را به همراه گوجه کبابی یا سرخ شده سرو کنید و یا می توانید سس ربی تهیه کنید روی مواد بریزید. اما برای مشاهده دستور تهیه کباب تابه ای به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

جوجه کباب تابه ای

جوجه کباب تابه‌ای

جوجه کباب تابه ای یکی از روش های تهیه این کباب می باشد که شما می توانید خیلی راحت در خانه به سیخ چوبی یا فلزی بزنید و داخل تابه آن را تهیه کنید، جوجه کباب تابه ای طعم بی نظیری دارد و شما می توانید جوجه را از قبل با کمی زعفران و پیاز مزه دار کنید و به سیخ بزنید. اما برای مشاهده دستور تهیه جوجه کباب تابه ای به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

کباب مرغ زعفرانی

کباب مرغ زعفرانی

کباب مرغ یکی از غذا های لذیذ و خوشمزه می باشد که برای مهمانی یکی از گزینه های بسیار خوب است و شما می توانید خیلی راحت مواد را داخل تابه پهن کنید و یک غذای درجه تهیه کنید. این غذا همان طور که مشخص است با ترکیب سینه و ران مرغ چرخ شده تهیه می شود. اما برای مشاهده دستور تهیه کباب مرغ به سایت آلامتو مراجعه کنید.