مشکل ایمنی داشتم سندروم آنتی فسفولیپید که جلوی لانه گزینی رو میگیره.
البته اول از همه توکلت به خدا باشه انشالله به وقتش بهت میده عزیزم
من بار چهارم مثبت شدم قبلش سعی کردم تغذیه مدیترانه ای رو رعایت کنم و هر روز یا حداقل ۴ یا ۵ روز در هفته روزی نیم ساعت ۴۰ دیقه پیاده روی.
قبل از انتقال همه چکاب هارو انجام دادم عکس رنگی تا حالا نرفته بودم رفتم و هیسترو انجام دادم و پلیپ برداشتمو خراش هم دکتر داد.
دکتر داخلی و ایمنی هم رفتم کامل چکاپ شدم و کارهایی که لازم بود انجام دادم.
بعدش هم شب قبل و صبح انتقال کله پاچه خوردم سعی کردم بیشتر آبش رو بخورم.
تو اون دوهفته هم هر روز یه کاسه کوچیک سوپ پای مرغ خوردم،ادویه هم مصرف نکردم.
حواست باشه اصلا یبوست نشی از چند روز قبل از انتقال شروع کن ملین اینا بخور
منتظر اون روزم ک حتی اول عکس سونوگرافی ببرم نشون امام رضا بدم🥺😔♥️
من بار اول مثبت شدم خیلی مرغ و شیر سویا خوردم استراحت نسبی بود نه مطلق بودم نه زیاد کار میکردم استرس هم صفر برام مهم نبود بشه یا نشه و در کمال ناباوری مثبت شدم قلبش هم تشکیل شد ولی متاسفانه یه شک بدی بهم وارد شد جنین ایست قلبی کرد چی بگم حکمت خدا روشکر مشکل من لوله های رحمیم بود یکیشون بسته هست
من با دوم مثبت شدم، هیچ کاری نکردم، سری اول خیلی مراقب بودم مخصوصا تغذیه، سری دوم هیچی صفر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.