نخوری بهتره چون پیش فعلای میاره
والا اون قدیما که دارو مکمل نبود میگفتن کندر باهوش میکنه الان بااینهمه مکمل و اسید فولیک فقط احتمال بیشفعالی بچه بالا میره.من خواهرم سر بچه اولش خورد الان بچش اصلا تمرکز نداره بیش فعال نیست اما خیلی فعاله و شلوغه و انرژیش زیاده خواب نداره خوراکش زیاده اما بشدت لاغره سوخت و سازش خیلی زیاده و تو درسم زیاد تمرکز نداره..ممکنم هست بخاطر کندر نباشه اما خب
سلام ایتا دارین؟ ازتون سوال داشتم.
از فک کنم ۱۰,هفته تا ۱۲, همینطوری منخوردم
من سر بچه ی اولم خوردم تو اول چهارماهگی به مدت چهار روز بخور ولی کم بخور
نخور اگه برا هوش بچه میگی گردو بخور
اصلا نخور به ریسکش نمی ارزه، بیش فعالی میاره
نخور به ریسکش نمی ارزه
کندور نخورید اصلا خوب نیست
ن بابا من شنیدم خیلیا میخورن خودمم میخام بخرم بخورم میگن بچه رو هم صبور میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.