سلام خانما کندر رو از چند هفته باید استفاده کرد

۴ پاسخ

اصلا نخور

از هفته۱۲ تا۱۶

من‌ ترسیدم چنین ریسکی بکنم

من اصلا نخوردم میگن خوب نیست پیش فعال میکنه و با فولیک اسید ک قبلا میخوردیم باعث اوتیسم میشه

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩵🤍🤍🩵 مامان 🩵🤍🤍🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سحر مامان سحر روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری