مگه خوبه؟
بخوریم؟
نخوووووور پیش فعال میشه میخای باهوش بشه این همه چیز دیگ تخم مرغتخم بلدرچین گردو اجیل اینارو بخور
تا سه ماه خوبه اونم خیلی کم
من فک کنم زیاد مصرف کردم
هربار میرم سونو اینقدر تکون میخوره و فعاله ، یه جا بند نمیشه
خدا کنه پیش فعال نشده باشه
زمان مصرفش خاصه دو هفته هس فک کنم ک دقیق نمیدونم کدوم دو هفته، ک اگ خارج از اون دوره مصرف کنی لب شکری میاره
درکل مصرف نکنی بهتره
میخوای بیش فعال شه مگه
یکی دوبار بخوری بسه
نخور بچت پیش فعال پیشه پوستتو میکنه
من که پیشنهادنمیدم یاحداقل فقط یک هفته اونم اندازه یه عدس صبح قورت بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.