سلام خانما.از چند هفته باید کندر مصرف کنیم و تا کی؟

۷ پاسخ

مگه خوبه؟
بخوریم؟

نخوووووور پیش فعال میشه میخای باهوش بشه این همه چیز دیگ تخم مرغتخم بلدرچین گردو اجیل اینارو بخور

تا سه ماه خوبه اونم خیلی کم
من فک کنم زیاد مصرف کردم
هربار میرم سونو اینقدر تکون میخوره و فعاله ، یه جا بند نمیشه
خدا کنه پیش فعال نشده باشه

زمان مصرفش خاصه دو هفته هس فک کنم ک دقیق نمیدونم کدوم دو هفته، ک اگ خارج از اون دوره مصرف کنی لب شکری میاره
درکل مصرف نکنی بهتره

میخوای بیش فعال شه مگه
یکی دوبار بخوری بسه

نخور بچت پیش فعال پیشه پوستتو میکنه

من که پیشنهادنمیدم یاحداقل فقط یک هفته اونم اندازه یه عدس صبح قورت بده

سوال های مرتبط

مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکان💙🫂 مامان نیکان💙🫂 روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی