من ۱۲ هفته قطع کردم دکتر مولتی ویتامین نوشت برام دیدم تو ترکیبات اونا فولیک اسیدم داره
منکه تا اخر بارداریم باید بخورم🫠
منم از ۱۶ هفته قطع کردم
میگم شاید دکترم یادش شده بگه اسید فولیک دیگ نخور...اگا بخورم شاید ضرر داشته باشه😐😐😐
من از روز اولی که فهمیدم شروع کردم و دکترم برای من هفته ۱۲قطع کرد
من دکترم تا ۱۵ هفته گفت بخور
من تا ۱۵هفته و ۶ روز دقیقا از ۱۶قطع کرد برام گفت چیزایی ک دادم توشون داره اسید فولیک
هرچی دکتر میگه درسته . مرکز بهداشت پزشک نیستن و کارشناس هستن
من تا همون هفته ۱۲ که رفتم ان تی فولیک خوردم دیگه بهم مولتی ها و قرص آهن داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.