۹ پاسخ

من ۱۲ هفته قطع کردم دکتر مولتی ویتامین نوشت برام دیدم تو ترکیبات اونا فولیک اسیدم داره

منکه تا اخر بارداریم باید بخورم🫠

منم از ۱۶ هفته قطع کردم

میگم شاید دکترم یادش شده بگه اسید فولیک دیگ نخور...اگا بخورم شاید ضرر داشته باشه😐😐😐

من از روز اولی که فهمیدم شروع کردم و دکترم برای من هفته ۱۲قطع کرد

من دکترم تا ۱۵ هفته گفت بخور

من تا ۱۵هفته و ۶ روز دقیقا از ۱۶قطع کرد برام گفت چیزایی ک دادم توشون داره اسید فولیک

هرچی دکتر میگه درسته . مرکز بهداشت پزشک نیستن و کارشناس هستن

من تا همون هفته ۱۲ که رفتم ان تی فولیک خوردم دیگه بهم مولتی ها و قرص آهن داد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته بیست‌ونهم بارداری