تا چند هفته باید اسید فولیک مصرف کنیم؟

۷ پاسخ

به من گفت تا 16هفته بخور بعدش قطع کن اهن بخور

دکتر بهم گف ۱۶ هفته

من که اصلا نخوردم

۱۶ هفته

ب من گفت تا هفته ۲۰، نمیدونم چرا ولی خودم دوسدارم قطع کنم الان

سه ماه اول

تا هفته شانزدهم دکتر بهم گفت باید بخورم

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکان💙🫂 مامان نیکان💙🫂 روزهای ابتدایی تولد
مامان باوان مامان باوان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین جانم🥰 مامان ماهلین جانم🥰 روزهای ابتدایی تولد