ب منکه گفتن ۱۶ هفته
بعدش مولتی ویتامین و کلسیم و اینا میدن
من تا ۱۸ هفته خوردم
بستگی به دکترت داره.من تا۱۴هفته خوردم
تا ۱۶ هفته
بعدش جاش اهن بهت میده
من تا ۱۶هفته خوردم
من تا ۱۲ خوردم بعد دکتر قطع کرد پرگمام داد تا ۱۴ روزی یدونه از بعدش روزی دوتا
تا اخر سه ماهگی
من تا ۱۶ خوردم
من تا هفته ۱۶خوردم
بستگی داره
الان من چون سقط داشتم برا همین دکترم گفت تو فولیک اسید تو قطع نکن اونم بخور
تا اخر سه ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.