خانوما ی سوال فولیک اسید تا چند هفته باید مصرف شود

۷ پاسخ

من از 16 هفته دکترم گفت دیگه نخورم

من دکترم تا ۱۶هفته بهم گفت بخورم بعدش قرص آهن بهم داد

من تا17هفته خوردم بعدش فوفول دکترم نوشت

من چون دیر فهمیدم باردارم اصلا فولیک اسید استفاده نکردم مستقیم آهن رو بقیه مکمل ها رو استفاده‌ کردم

سه ماه باید بخورید بعد داروهاتونو عوض میکنه دکتر

معمولا نهایتش 16 هفته

۳ماه دکترت خودش داروهاتو عوض میکنه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان باوان مامان باوان هفته سی‌ام بارداری
مامان قوت قلبم🩵 مامان قوت قلبم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری