دوستان اسید فولیک رو تا چند هفته باید مصرف کرد؟

۸ پاسخ

دکتر به من گفت تا اخر بارداری

انتهای ۱۶

من ۳ماهه اول خوردم. بعدش که دیگه دکتر مکمل و اهن داد تو همون مکمل و اهن،باز اسیدفولیک داشت

بستگی به دکترت و وضعیتت داره

تا بعد زایمان و شیردهی

من ۱۴،۱۵هفته بودم قطعش کردم
تاهمون۱۵هفته کافیه
۳ماهه دوم نباید بخوری دیگه

۱۶هفته

15.

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین جانم🥰 مامان ماهلین جانم🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد