دکتر به من گفت تا اخر بارداری
انتهای ۱۶
من ۳ماهه اول خوردم. بعدش که دیگه دکتر مکمل و اهن داد تو همون مکمل و اهن،باز اسیدفولیک داشت
بستگی به دکترت و وضعیتت داره
تا بعد زایمان و شیردهی
من ۱۴،۱۵هفته بودم قطعش کردم
تاهمون۱۵هفته کافیه
۳ماهه دوم نباید بخوری دیگه
۱۶هفته
15.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.