فولیک اسید باید تا چند هفته مصرف بشه ؟

۶ پاسخ

من تا ۱۶هفته استفاده کردم بعدش مولتی ویتامین ولی فک کنم اونم فولیک اسید داره

من که فعلا دارم استفاده میکنم

تا سه ماه

من که دکترم کوالی فول داد از اول الانم قط نکرده هنوز گفت ادامه بده ☹

۱۶هفته

معمولا بعد از سونو انتی قطع میکنن دیگه مولتی ویتامین واهن میدن

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان باوان مامان باوان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین جانم🥰 مامان ماهلین جانم🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری