سلام فولیک اسید تا کی باید مصرف کنیم

۸ پاسخ

تا16 هفته

عزیزم من تا ۱۸هفته و چند روز میخوردم تا اینکه تموم شد و دکتر هم گفت دیگه نیاز نیست بخوری

۳ماه اول

بعدش دیگه قرص اهن میده دکتر

من هنوزم میخورم ۱۸هفته باید برم پیش دکترم....الان ۴ماهمه چکارکنم بخورم یاقطع کنم؟؟؟؟؟؟

تا پایان ۳ ماه اول دیگه

تا هفته ۱۴ خوردم بعدش اهن داد دکتر

تا سه ماه اول

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وپنجم بارداری