خانما قرص اهن تا کی باید مصرف کنیم ؟ تا چند ماهگی؟؟

۶ پاسخ

تا آخر آخر

همه ی وینامین ها تا۳ماه بدازبارداری باید مصرف بشه

تا سه ماه بعد از زایمان

تا بعد زایمان

سه ماه بعد زایمان دقیقا میشه ۱۲ ماهگی🤣

تا آخر
حتی چند ماه بعد از زایمان

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان ارمیا و آرن مامان ارمیا و آرن هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩵🤍🤍🩵 مامان 🩵🤍🤍🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری