خانما قرص آهن رو از چند هفته باید شروع کرد ؟

۷ پاسخ

من 3ماه قبل از بارداری مصرف میکنم

برامن سر هردو بچم۱۵هفته

با شروع ۱۷ هفته

١٦ هفته

سر بچه اولم دکتر گفت بعد از انتی بخور
سر این دومی دکترم گفت ۱۶ هفته بخور

از ۱۵ هفته

از بعد از فولیک اسید

سوال های مرتبط

مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلآرا مامان دلآرا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۵ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته پانزدهم بارداری