سلام مامانا قرص آهن از هفته چند باید شروع کرد

۵ پاسخ

به من ۱۲ هفته نداد گفت هروقت ۱۸ هفته اومدی برا آنومالی ولی ۱۶ هفته خودم تماس گرفتم باهاش که میشه ازالان خورد گفت اوکیه

من از هفت هفته دکترم قرص فولیک اسیدمو قطع کرد و قرص اهن بهم داد

۱۶ هفته

برای من تازه داده گفته بعد از سونو انتی شروع کنم

من بعد انتی بهم داد دکتر

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلآرا مامان دلآرا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۵ ماهگی
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهشتم بارداری